-
Zwroty i reklamacje
Zwrot
Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia doręczenia zamówionego produktu . Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, Konsument musi wysłać informację dotyczącą chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy (tj. 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy, lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik lub osoba wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy).
Przed wysłaniem paczki chęć zwrotu należy zgłosić mailowo na adres: kontakt@fluffinity.pl, korzystając z formularza załączonego w wiadomości e-mail z informacją o zakupie.
Zwracany towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania.
Zwracając towar Kupujący powinien go odpowiednio spakować i przesłać Sprzedającemu wrac z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy.
Zwroty należy przesyłać za pośrednictwem kuriera lub paczkomatów InPost.
Zwrot za pomocą kuriera powinien zostać wysłany na adres sklepu podany w zakładce: DANE ADRESOWE
Zwrot za pomocą paczkomatu InPost możliwy wyłącznie na adres:
9 Pułku Strzelców Konnych 2,
Grajewo 19-200
Oznaczenie: GRA03M.
UWAGA:
Zwrotu nie podlegają produkty spersanolizowane wykonywane na indywidualny projekt Klienta.
REKLAMACJA Zwrot za pomocą kuriera powinien zostać wysłany na adres sklepu podany w zakładce: DANE ADRESOWE
Zwrot za pomocą paczkomatu InPost możliwy wyłącznie na adres:
9 Pułku Strzelców Konnych 2,
Grajewo 19-200
Oznaczenie: GRA03M.
UWAGA:
Zwrotu nie podlegają produkty spersanolizowane wykonywane na indywidualny projekt Klienta.
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail kontakt@fluffinity.pl. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko,
- adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. - w przypadku otrzymania uszkodzonego produktu — zdjęcie obrazujące uszkodzenie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.